May 03, 2011

hari yang di tunggu-tunggu

lepas cuti hari pekerja, semua orang yang bekerja pun mula bekerja balik seperti biasa. hari ni bermulalah cuti untuk semua bebudak csom yang baru habis buat praktikal. last week puan hafiza ade post kat csom, dia cakap last date submit report, logbook dan semua benda alah berkenaan dengan praktikal, 13 hb may ni. logbook dan  report aku pun tak siap lagi. ada lagi lebih kurang 2 minggu sebelum kena hantar. aku kena siap kan sebelum 13 hb ni. kalau tak mampos aku.huhu

ok. aku sangat jealous sekarang. sangat jealous dengan semua orang yang tengah bercuti. semua orang tengah planning cuti ni nak buat apa nak pergu mana. bebudak csom pun mesti planning nak kumpul ramai-ramai keluar hang out pergi tengok movie or do something. aku sangat sedih :( kalau diorang kumpul ramai-ramai nanti memang tak dapat la aku nak join kan. uhh apa boleh buat... aku sangat jealous sampai rasa nak marah orang.

hari ni masuk ja office, buka email, mak ai. berlambak-lambak email dari supportcentre masuk. pagi ni support call bunyi tak berhenti-henti. receipt yang ada problem bertapuk-tapuk nak kene fix. pagi ni memang hectic la application team. ada ja call pasal system tak boleh nak generate itu la, tak boleh nak generate ini la, error itu la error ini la. macam-macam hal. minggu lepas tak la macam hari ni. hari ni buat kerja rasa bos kena bayar gaji double sebab rasa buat kerja terlebih-lebih dari yang lain. hehe lebih-lebih je aku.

dah aku nak jealous balik. nak merajuk dengan orang yang tengah cuti sekarang. nak merajuk dengan orang yang tengah bergumbira bangun lambat tido lambat. nak merajuk dengan orang yang tengah bersenang hati keluar shopping dating sana sini. 

dah nak merajuk sekarang.
bye!

No comments:

Post a Comment